Besorgde laerskool-ouer, Welkom:
Wat is die hoofrede vir kinders om deel te neem aan spansport?
Daar is baie redes waarom dit belangrik is. Een van die grootste voordele is dat dit kinders help om ’n sterk en gesonde liggaam te ontwikkel. Deur gereeld fisieke aktiwiteit te doen, kan kinders hul spiere, bene, liggaamshouding en asemhalingstelsel verbeter.
Ander voordele is dat dit kinders help om sosiale vaardighede te ontwikkel. Deur in spanne te werk en te speel, leer kinders hoe om met ander te kommunikeer, om te deel, en om leierskapsvaardighede te ontwikkel.
Spansport help om kinders se konsentrasie en akademiese prestasie te verbeter.
Deur gereeld te oefen en te speel, kan kinders hul brein aktiveer en ’n beter balans tussen werk en speel vind. Dit kan ’n positiewe invloed op hul skoolwerk en ander akademiese aktiwiteite hê.
Deelname aan spansport kan kinders help om ’n liefde vir beweging en aktiwiteit te ontwikkel. Dit kan ’n lewenslange gewoonte word wat hul gesondheid sal verbeter.
Die fokus op wen in sport by laerskole kan nadelig wees vir kinders se ontwikkeling op verskeie vlakke.
Hierdie fokus kan hulle selfbeeld skade doen en ook sosiale vaardighede beïnvloed. Wanneer die fokus net op wen geplaas word, kan kinders wat nie deel uitmaak van die wenspan, voel asof hulle minder werd is.
Veral die kinders wat opdaag en nooit speelkans kry nie. Hierdie gevoelens kan ’n negatiewe invloed hê op hul selfbeeld en selfvertroue, wat kan lei tot laer prestasie.
Kinders kan begin om hul medespelers as teenstanders te sien en nie meer as spanlede nie.
Dit kan lei tot onenigheid binne die span, wat ’n negatiewe invloed op almal se ervaring kan hê.
Dit is dus belangrik om nie net te fokus op wen nie, maar ook op die ontwikkeling van die kinders se sosiale vaardighede en selfbeeld. Hierdie is vir my die belangrikste.
Deelname aan sport moet ’n prettige en ondersteunende ervaring wees wat ’n positiewe invloed op alle deelnemers het, ongeag van die uitslag van die wedstryd.
Ek sien al hoe meer ouers wat ontevrede is met hul skool se sportprogramme.
Ouers verwag van skole dat onderwysers sportspanne moet afrig en bestuur.
Terwyl baie onderwysers hierdie verantwoordelikheid geniet, is daar sommige wat dit net doen omdat daar nie iemand anders is nie. Sommige onderwysers is suksesvol in afrigting, terwyl ander sukkel om leerlinge te betrek of onvoorbereid lyk.
Een spesifieke kwessie wat uitgelig kan word, is die gebrek aan gelyke geleenthede vir leerlinge in gr. 1. Ondanks baie skole se groei, kry talle kinders nie die kans om soveel te speel soos ander nie.
Dit word opgemerk dat hulle hierdie kwessie met die afrigter bespreek het, maar voel dat die kommunikasie en beplanning swak was.
Politiek veroorsaak ook dat daar nie genoeg wedstryde beplan word nie, en sommige kinders kry minder speel kans as ander kinders.
Kom ons wees eerlik: Dit gaan meer oor om sekeres as om alle kinders eweredige speelkans te gee.
Verskeie oplossings kan voorgestel word om die sportprogram te verbeter, insluitend die investering in onderwysersopleiding, met beter beplanning en kommunikasie, en die bywoning van klinieke.
Gewillige en onpartydige ouers kan ook betrek word om te help.
Die belangrikheid van duidelike kommunikasie met ouers en die private adresering van bekommernisse eerder as in openbare forums.
Ondanks ouers se gebrek aan kundigheid in hierdie gebied, hoop hulle om by te dra tot die verbetering van sport vir alle leerlinge in die toekoms.